MAFIEvKRAVATACH.cz

Korupce vládne politice

Thursday, Nov 21st

Last updateSun, 12 May 2024 7pm

O Teplárně s Vašimi příspěvky

Radním se nezdá objednávka na kotelPDFTiskEmail
Napsal uživatel Ladislav Vrabel   
Sobota, 08 Leden 2011 18:40
Českobudějovický deník 
 
 

Radním se nezdá objednávka na kotel

České Budějovice – Rada města ve čtvrtek mimořádně jednala přímo v teplárně, důvodem bylo výběrové řízení

Diskutovat (0)včera 14:43

Českobudějovická radnice. Ilustrační foto.
Českobudějovická radnice. Ilustrační foto.
Autor: Deník/Edwin Otta

Přinejmenším podivná se zdá novým radním lhůta uvedená v objednávce teplárny na kotel, který má zpracovávat biomasu. Kvalifikační řízení vypsané na začátku prosince dávalo případným dodavatelům příliš krátkou dobu na odpověď. Zákon o zadávání veřejných zakázek počítá s 37 dny, zájemci o výstavbu kotle měli pouze 27 dní. O to podivnější je tento spěch ve světle faktu, že teplárna až do roku 2020 má topit uhlím.

„Lhůta na podání objednávky musí být podle zákona delší, než jak jipředepsala teplárna,“ říká radní Tomáš Bouzek (TOP 09). „Pouze z naléhavých důvodů může být kratší než 22 dní, ovšem to ředitel teplárny nesdělil. Ujistil nás, že šlo o řízení, které se mělo týkat pouze dokumentace,“ vyjadřuje své rozpaky lídr nejmenší strany radniční koalice. Zdeněk Blažek Deníku již před časem v otázce zakázky odpověděl: „Lhůta uvedená a stanovená v oznámení o zakázce je zcela jistě dostačující a je samozřejmě stanovena v souladu se zákonem.“

„Primátor se za město ještě bude ptát, jaké důvody vedly k zkrácenému řízení,“ uvedl náměstek primátora Miroslav Joch (ČSSD). I podle Bouzka mělo čtvrteční jednání seznámit představitele města s chodem podniku, v němž je většinovým akcionářem. Další diskuse se týkala budoucího zdroje tepla.


Komentářů
Přidat NovýHledat
 
Kotel
Pocahontas 2011-01-08 20:30:30

"Nezdá"? To je trošku málo na to, že je to do očí bijící... Blažkové nepočítali
s tím, že ODS projede volby, tak to teď honí, proč asi? A. je správně... Aby si ještě
stihli nahrabat, než je odvolají, v což pevně doufám... jinak přivedou teplárnu na buben, pak
ji s Dlouhým levně koupí a město jim ještě bude děkovat... nebo že by je za ty jejich
lumpárny poslali rovnou do vězení? Doufám, že se z toho nevylžou jako ze všeho... O HC už to
asi taky utichlo...
Že teplárna je trafikou
Anonymní 2011-01-09 11:53:59

o tom nepochybuje zřejmě nikdo. Trafikou pro koho? to je třeba se podívat na složení
řídících orgánů této společnosti. Převážně současní a bývalí členové jedné
strany. na co by se chěl a měl ptát pan Thoma? vždyxť je spolu s paní Popelovou letitým
předsedou a mpř. dozorčí rady. 
co se může stát. namísto exponentů ods se prý do
představenstva a DR tlačí experti typu juing Bouzek, dle billboardů vulgo "sysel", ve
všech firmách vyhozený Dolejš a další experti. to ten blažek možná vede firmu alespoň k
prosperite, alespoň podle výkazů to tak vypadá.
Ladislav Vrábel 2011-01-09 17:06:59

Zdá se, že na Teplárnu budeme mít více názorů. Počítám, že dva. Asi by to opravdu chtělo
nějakou nestrannou analýzu, protože to, že je někdo v dozorčí radě, nebo v představenstvu
společnosti, přeci ještě samo o sobě není špatné. Jde o to, jakým způsobem se podnik vede.
Jde o to, jestli je zde motivace být k užitku občanům, nebo sama sobě.
No to snad ne
Anonymní 2011-01-09 21:27:10

v akciové společnosti je hegemonem představenstvo, které výkonnému managementu zadává
úkoly, které má splnit. úloha DR je stejně tak jasná. pokud ty úkoly nejsou plněny pak je
třeba chlapce vystřídat. špatné vedení podniku? další důvod k výměně stráží. pane
vrabeli to není zbožné přání to je axiom.
je-li někdo v řídících orgánech společnosti
tak na tom skutečně není nic zavrženíhodného.
jó leda by někdo vímal svou úloha v
řídících orgánech společnosti pouze jako příležitost k obohacení soukromého rozpočtu.
pak je třeba i tyhle lidi vstřídat. nestranná analýza? a na co? firma vede účetnictví a
manažeři jsou předpokládám úkolováni.
prosperita podle Blažka
Anonymní 2011-01-09 20:05:24

Tak k prosperitě a to sice ke své ji Blažek určitě vede, protože od začátku svého
působení ji úspěšně tuneluje, za pomoci svých věrných, (mimo jiné bratr, jeho
místostarostka z St. Hodějovic, dnes už bývalý zastupitel v ČB a další, shodou okolností
všichni členové ODS) které si přivedl z JčP a.s, poté co byl novým majitelem firmou E.On
odejit a Dlouhým přesunut do teplárny.Peníze z ní tahá prostřednictvím firmy Oasa Computers
CB s.r.o. svého spolustraníka a kandidáta do městského zastupitelstva za ODS v kom. volbách
Jana Petra. Oasa je po příchodu Blažka, bez jakéhokoli výběrového řízení jediným
dodvatelem IT materiálu, stejně jako tomu bylo u JčP. A samozřejmě, že ceny a objemy
nakupovaného hardware a IT služeb tomu odpovídají a jiným dodavatelům by s o nich mohlo jen
zdát. A to není zdaleka vše, IT a investiční akce na to je Blažek opravdový specialista.
Pocahontas 2011-01-09 23:26:38

Nicméně prosperita firmy by neměla být vykupována "prosperitou" některých
jednotlivců... Myslím, že předcházející vedení se skutečně podílelo na prosperitě, tento
proces byl nastartován již dávno... navíc pan Ing. Roman Koranda byl znalcem přímo z oboru,
zjednodušeně opravdu "kotlům" rozuměl a práci v teplárně miloval nejen pro částku,
která mu každý měsíc přibyla na kontě... když si přečtete jakýkoli rozhovor s panem
Zdeňkem Blažkem, tak teplárna, často označovaná za fabriku na teplo, je hluboko na
žebříčku jeho zájmu (starostování v Hodějovicích, HC ČB, myslivost....)... navíc někdo,
kdo zaměstná vlastního bratra a udělá z něho přímého podřízeného, to je prostě
nemorální... a vlastně jen samé svoje kamarády: místostarostka Hodějovic Jaroslava
Blahníková, Ing. Ladislav Blažek, Ing. Ivan Rybníček, Ing. Petr Pavlíček, Ing. Leona
Trešlová..... všechno bývalí zaměstnanci plynárny... Navíc každoroční zdražování
tepla... z něčeho zkrátka ty mzdy navyšovat musí... v tomto ohledu nějaká "krize"
minula teplárnu hooodně velkým obloukem... proto jsou všichni zticha, protože to by jinde
nedostali... jsme sami zvědaví, kdo obsadí posty v představenstu a DR... primátor Thoma chce
profesionalizovat tyto orgány v městských podnicích, určitě souhlasím, protože jak může v
představenstvu zasedat a kvalifikovaně rozhodovat o technických záležitostech učitel,
lékař... ale on je spíš probém v tom, že dokud byly tyto orgány "barevné", strany
měly přiměřeně vyrovnané zastoupení, hlídaly se... ale co nám představenstvo zmodralo,
dělají si tam opravdu, co chtějí... A to, že ve výročních zprávách jsou samé
chvalozpěvy... no jak jinak... ale stačí se zeptat v řadě firem=odběratelů a dozvíte se
spoustu informací o arogantním a neprofesinálním jednání současného vedení
teplárny...
Ještě k zakázce na kotel na biomasu... myslím, že už jen to, že se jedná o
zakázku za min. 750 mil. Kč, by měl být důvod to stopnout, když se objeví sebemenší stín
pochybnosti o tom, zda je vše v souladu se zákonem, dokud se to neprošetří... Navíc v době,
kdy se bude konat mimořádná valná hromada a proběhne volba nových orgánů společnosti, to by
takové věci, pokud nejsou nevyhnutelné, měly počkat, zvlášť když je podezření, že jde o
to, aby se z těch hooodně milionů, pak pár milionků dokutálelo k někomu...Tedy prosperita jen
pro někoho, rozhodně ne pro teplárnu, což tak má na oko vypadat...
Ladislav Vrábel 2011-01-09 23:43:24

Opravdu děkuji za příspěvky. Tyto i další příspěvky tohoto článku otevřu v samostatném
článku.
Anonymní 2011-01-10 19:47:47

Možná, že by bylo třeba odpovědět si na otázku, kdopak tu biomasu (nejspíš štěpku) bude
do té teplárny dodávat, možná tam je zakopaný ten pes proč se tak spěchá. Dlouhý vlastní
Lesy Hluboká, Dlouhý dostal Blažka do teplárny. Třeba je potřeba splnit stranický úkol a
přitom si může i sám sobě odsypat a zajistit se na dobu než mu Dlouhý zase něco sežene. A
bude zase dost peněz na další společné lovecké výlety do Afriky na lov slonů či lvů.

 

A co kondenzační turbína
Kocanda 2011-01-26 15:40:24

Kotel na bimasu tak trochu mediálně zakryla nesmyl z hlavy Ing.Blažka: postavit kondenzační
turbínu-něco jako elektrárnu, na kterou nemá zajištěnou palivovou záklanu to znamená uhlí a
už vůbec ne tzv.emisní stropy. To je vyhozných 500 mil.Kč. A kdo to zaplatí? Když všichni v
orgánech společnosti ručí svým majetkem, tak asi všichni z radnice. Protože takto zmařenou
investici nelze dát do nálkadů na elektiku a už vůbec ne do nákladů na teplo. Ti hoši z
Plynárny (ODS) budějčákům ještě "zatopí" za takové peníze, že se od Teplárny
začnou lidi odstřihovat a Teplárna skončí. ČEZ si už brousí zuby na blokový plynový
kotelny v ČB a horkovodní přivaděč z Temelína. Čest jejich práci! A jejich památce!!!

 

Koalice chce vyměnit představenstvaPDFTiskEmail
Napsal uživatel Ladislav Vrabel   
Sobota, 15 Leden 2011 18:45
     Vážení přátelé,
 
     Teplárna je velké téma. Jak už jsem poznamenal, předsedovi představenstva, Ing Blažkovi se z Teplárny nechce. Z mého pohledu to zatím vypadá, že spíš bude vyměněn radní Bouzek, než kmotrův chráněnec, přeci jen v Teplárně se hovoří o velkých penězích a o biomase jsme už také leccos přečetli. Třeba v souvislosti s podnikatelem Dlouhým z Hluboké. Pana radního Bouzka by byla škoda. Doktor Bouzek se nebojí a požaduje ty změny, o kterých se před volbami hovořilo a které se přirozeně očekávají. To, co jsem mu původně přičítal jako největší slabost, tedy nezkušenost v politice, se teď naopak stává jeho silnou kartou. Pan doktor Bouzek totiž zatím není nikomu nijak zvlášť politicky zavázán a předpokládám, že ekonomicky není nikomu zavázán ani trochu. I když cítím tlaky na doktora Bouzka ze strany odvolaných členů TOP 09, myslím si, že radního Bouzka, který se dobře uživí jako JUDr. Ing. advokát, bychom si jako politika měli cenit na úrovni zlata. Kolik takových nezávislých a nezavázaných politiků na radnici máme? Kolik idealistů, kteří pracují podle svého svědomí? Kolik politiků, kteří upřednostní obecný zájem před osobním? Vidím jej podobně jako jsem kdysi psal o Thomovi. Thoma je dobrým primátorem. Můj pocit je takový, že jeho hlavní motivací je, aby byl dobrým primátorem. Aby jej měli lidé rádi a aby si jej vážili. K tomu je zapotřebí, aby vykonával svou práci co nejlépe. Stejně vidím motivaci radního Bouzka. Pokud je politikova osobní motivace mít uznání a respekt občanů, pak jim tuto malou egoistickou radost přeji. Žádnou lepší motivaci jsem totiž na radnici nepotkal. Bouzek a Thoma mají ještě jednu pro občany skvělou vlastnost. Inteligenci. 
 
     A ještě jednu malou vsuvku. Pana Dlouhého jsem dnes nenazval kmotrem, ale podnikatelem z Hluboké. Proč? Protože si myslím, že je třeba hledat správná a odpovídající označení. Pan Dlouhý je podnikatel. Tím, že se zapojil do politiky, se stal kmotrem, ale pokud řešíme obchodní zájmy městské obchodní společnosti, měli bychom mít na paměti, že pan Dlouhý bude přemýšlet jako podnikatel. A Teplárnu v současné době řídí lidé, kteří s panem podnikatelem Dlouhým spolupracují velmi úzce. Možná je načase začít rozlišovat politiku od podnikatelských aktivit jednotlivců.  
 
     Ladislav Vrábel  
 

Koalice chce vyměnit představenstva

Čeksé Budějovice - Představitelé vládnoucích stran se dohadovali o vedení teplárny a dopravního podniku

Diskutovat (0)11.1.2011 19:49

Objekt Teplárny České Budějovice.
Objekt Teplárny České Budějovice.
Autor: DENÍK/ Jaroslav Sýbek

Změnu v obsazení představenstev a dozorčích rad lze očekávat v dopravním podniku a teplárně. Představitelé OPB, ČSSD a TOP 09 se snaží získat větší vliv nad těmito organizacemi.

Podle kuloárních informací mají být místa v orgánech jmenovaných podniků vlastněných městem nabídnuta také opozici. Strana TOP 09 prosazuje na základě koaličních dohod forenzní audit v teplárně.

Konkrétní přeobsazení představenstva a dozorčí rady a teplárny se představitelé páteční schůzky koaličních stran nesdělili. V úterý bude podle Tomáše Bouzka (TOP 09) zasedat dozorčí rada teplárny. „Na začátek března by měla být svolána valná hromada tohoto podniku. Požadujeme změnu stanov a co nejdříve forenzní audit,“ řekl představitel nejmenší koaliční strany. Bouzek předpokládá, že se vedení českobudějovické OPB, ČSSD a TOP 09 sejde i nad situací dalších podniků v majetku města. Městu České Budějovice patří ještě Letiště, a.s., a Lesy a rybníky města České Budějovice, s. r.o.

Jednání o nich nevyloučil ani náměstek primátora Miroslav Joch (ČSSD): „Zatím nedokážu specifikovat, kdy se dostaneme na další podniky,“ řekl Joch. Sociální demokracie je zdrženlivá, co se týče jakýchkoliv změn ve vedení těchto firem: „Jako klub ČSSD nejsme pro změnu ve vedení společností, pokud jejich management bude spolupracovat s vedením města. Nechceme za každou cenu ve vedení společnostísvé přátele,“ poznamenal Joch.

Ani opozice nehýří nad plánovanými změnami v dopravním podniku a teplárně nadšením. Vladimír Brůha (ODS) věří, že bude koalice při svém rozhodování brát ohled na rozpočet: „Na jednu stranu je jasné, že chce mít koalice v podnicích vliv. Přál bych si ale, aby nové vedení mělo dostatečnou kvalifikaci a valné hromady byly svolávány na řádné termíny.“ Podle Brůhy snad nepůjde o rychlé rozdělení postů.

Vedení města znepokojila v posledních dnech situace kolem kvalifikačního řízení na nový kotel na biomasu, jehož cena by se měla pohybovat kolem 1, 3 mld. korun.

Současné vedení Teplárny, a.s., a Dopravního podniku, a.s.

Teplárna, a.s.
Představenstvo:
Ing. Zdeněk Blažek, předseda, Ing. Břetislav Kábele, místopředseda,
JUDr. Josef Průcha, člen, MUDr. Martin Kuba, člen, František Jelen, člen.

Dozorčí rada:
Mgr. Juraj Thoma, předseda - primátor statutárního města České Budějovice, Ing. Ivana Popelová, místopředsedkyně, Mgr. Rudolf Vodička, člen,
Ing. Tomáš Hurtík, člen, Peter Braný, zvolený za zaměstnance,
Miloš Roušal, zvolený za zaměstnance.

Dopravní podnik, a.s.
Představenstvo
Mgr. Juraj Thoma - předseda, Ing. Lubomír Půlpán - místopředseda,
Mgr. Pavel Matoušek, MBA - člen, Petr Kocar - člen, Michal Šebek - člen
MUDr. Martin Kuba - člen, Ing. Zdeněk Blažek - člen

Dozorčí rada
:
PhDr. Jaromír Procházka - předseda, doc. RNDr. Miroslav Tetter, CSc. - člen
Ing. Vladimír Brůha - člen, Milan Kadlec - člen, Ing. Petr Maroš - člen,
Miloslav Madarasz - člen, Miroslav Novák - člen, Jaromír Kohout - člen, Pavel Mahr - člen.
  
Komentářů
Přidat NovýHledat
 
je to takový Song of joy
Anonymní 2011-01-15 20:58:35

ústředními postavami jsou Thoma a Bouzek. při pohledu na sestavu řídících orgánů shora
uvedených společností lze celkem pochopit, proč se například p. Thoma nevyjadřuje. proti
nahrazení některých lidí nelze nic namítat a ne snad proto, v jaké jsou a nebo byli straně,
spíše jde o jejich odbornost - učitelé, zahradnice, archeolog. nic proti těmto povoláním, ale
... pan Bouzek má z tohoto pohledu výhodu, zatím nikde nebyl. někdo tu napsal, že má sklon k
narcisismu, možná ano, zatím to vypadá, že je to takový napoleonovitý řediel zeměkoule.
výhodu má v tom, že zatím je relativně nový, nedavno usedl do rady a tak mu kritika,
požadavky na forenzní audity nějakou chvíli vydrží. kritizovat, prověřovat, bourat není tak
složité, té umí každý. po této úvodní fázi pak ovšem následuje a nebo by měla, fáze
budování, vymýšlení, kreativity a čas rozhodnutí. zde už někteří selhávají. nezbývá,
než se nechat překvapit a třeba i pozitivně.
Ladislav Vrábel 2011-01-15 23:47:33

V zásadě s Vámi souhlasím, až na jednu maličkost. Myslím, že Thoma, přestože je
archeologem, je celkem dobrým primátorem. Z mého pohledu v radě chybí obchodníci. V radě
máme různé odbornosti a určitě je skvělé, že máme radní vzdělané v oblasti školství a
zahradnictví, nebo zahradní architektury (nemám přesné informace), ale chybí mi zde někdo,
kdo by při jednáních přemýšlel za nás. Za živnostníky a malé podnikatele. Přitom právě
z malých podniků jdou do kasy nemalé prostředky a služby jsou pro občany i turisty naprosto
nepostradatelné.
Anonymní 2011-01-16 08:51:53

ale mně o zastupitelstvo ani nešlo. šlo o odbornost pro rozhodování v komerčních firmách. to
že na radnici podnikatele a tedy i živnostníky málokdo zastupuje je pravda, ikdyž tam takoví
lidé jsou - nadberežný, dolejš ... ale ten snad prý na co sáhl to se nepovedlo
Pocahontas 2011-01-15 21:46:47

Dobrý večer, pánové z ČSSD už asi zapomněli, jak to bylo před čtyřmi lety. Myslím, že
také nešlo o to, že původní vedení teplárny bylo neschopné, že by nemělo dobré
hospodářské výsledky, ať mi někdo ukáže, v čem je má nové vedení lepší, ono totiž
tato čísla je třeba vidět v celkovém a někdy i mnohaletém kontextu, ale to by bylo na delší
rozbor a dokladování fakt, každopádně jakmile ODS měla navrch, dosadila do teplárny Ing.
Zdeňka Blažka, žádné výběrové řízení, jím dosazení manažeři jen přestoupili z JČP,
protože E.ON se jich rád zbavil, že jsou všichni aktivními členy ODS netřeba zdůrazňovat
ani opakovat  Ing. Zdeněk Blažek si je tam dosadil také hlavně proto, aby byl jen minimálně
vystaven komunikaci s "původními" zaměstnanci teplárny, které dle mého názoru
považuje za nižší živočišný druh  Kolik tato manažerská místa teplárnu stojí a byla
vůbec zapotřebí? V teplárně do té doby "postačilo" na tu samou práci několik
vedoucích pracovníků samozřejmě za nesrovnatelnou mzdu, bez kapitálového životního
pojištění... Hlavním problémem který u stávajícího vedení spatřuji je nepochopení
rozdílu mezi pouhou "distribucí tepla...." (v JČP) a "výrobou a distribucí tepla
...." (teplárna),proto si také nemyslím, že by byl pan Blažek jen díky tomu, že pracoval
v plynárně ideálním kandidátem na generálního ředitele teplárny, to že na konci si lidi
zatopí, z toho nedělá tu samou věc... Oni to ale vlastně sami dokazují, že tomu úplně tak
nerozumí, protože pozice, kde to trochu smrdí odpovědností a kde tomu pracovníci opravdu musí
rozumět, svými lidmi neobsadil (výroba, rozvod tepla apod.). Ale to by bylo na delší
rozepsání se.... Myslím, že by mělo především jít o důvěru, kterou by nové vedení
radnice mělo vůči osazenstvu městských podniků mít... I když k jakémukoli auditu jsem
spíše skeptická, je to v dané situaci asi jediný postup, který je v mezích zákona možný
.... Panu Bouzkovi, Thomovi, paní Popelové držím pěsti... ještě jsem chtěla zmínit paní
Ing. Leonu Trešlovou, to je také zajímavá postava z lidí vyskytujících se kolem pana Blažka,
v plynárně pracovala jako asistentka představenstva a zřejmě i GŘ, do teplárny nastupovala s
Blažkem v unoru 2007 v již pokročilém těhotenství, které ženě se poštěstí takto
osvícený šéf...  Po třech měsících odcházela na mateřskou... její
"kariéru" jako zastupitelky a radní snad ani nemá cenu komentovat, neboť není co
komentovat  vzhledem k její totální neaktivitě při jednáních, která byla zmiňována i
v tisku... navíc "sedí" i ve Správě domů.... Zkrátka ODS jí měla díky Blažkovo
tlakům na kandidátce vysoko a tak se tam dostala... a tak to chodí... nebo snad chodilo, protože
letos už toto bylo na protlačení se na teplou židli málo, naštěstí  
Koho by to trochu
zajímalo, zkuste si přečíst několik posledních Úvodních slov ve výročních zprávách
teplárny, uvidíte, jak jiný je styl Ing. Blažka, podle mě velice obecný, hlavně
vychloubačný, sebeobhajující se, zkrátka politický, a Ing. Korandy, podle mě věcný,
konkrétní, opírající se o nejdůležitější fakta... ale to je jen můj názor... Pane
Vrábeli, moc Vás zdravím, a děkuji Vám, že jste toto téma otevřel, je opravdu důležité a
mělo by zajímat každého člověka, který žije v Českých Budějovicích, protože
prostřednictvím současného vedení teplárny jsme okrádáni úplně všichni... Dále se
domnívám, že minimálně ve výroční zprávě za rok 2008 je uvedena zavádějící informace,
která zkresluje mzdové náklady na vedoucí pracovníky - na straně 6 jsou uvedeny manažerské
pozice, kterých je celkově 9, ale dvě byly v roce 2008 neobsazeny, nicméně na straně 29 je u
mzdových nákladů na řídící pracovníky uvedeno osob 9, nevím, nejsem ekonom, ale podle mě
je něco jiného plánovat mzdové prostředky na X osob, když ještě nevím, zda pozice budou či
nebudou obsazeny,ale něco jiného je, kolik osob nakonec tyto prostředky čerpalo a kolik peněz,
ale možná mi jen nejdou počty..... tak jako Blažkům 
Anonymní 2011-01-16 10:18:15

teplárna má výsledky auditované, to je přílohou každé výroční zprávy. pokud máte na
mysli forenzní audit tak to možná, ale já bych se spíše díval dopředu na budoucnost. 
audit
by mohl mít význam tehdy, když budu tušit a nebo vědět, že tam bylo cosi nezdravého. jinak
je to mrhání penězi. 
teplárna má řídící orgány a ohlídat "zdraví" firmy bylo
především jejich úkolem, ostatně odpovídají za to tuším celým svým majetkem 
Pocahontas 2011-01-16 13:38:17

Jestliže je plánována za netransparentních podmínek veřejná zakázka za 1.3 miliardy korun,
pak už toto je dostatečným signálem .... určitě to už není v rovině jen nějakého tušení
.... toto jim dovolit, by bylo mrháním peněz nás všech, čímž nechci zpochybňovat zakázku
samotnou, ale pouze způsob jejího zadání za účelem obohacení se... našich známých
"podnikavců" 
Ještě k auditování výročních zpráv, ani auditor neuhlídá
všechno....
Jestliže je pan Blažek generálním ředitelem a předsedou představenstva, kde má,
troufnu si říct 100 % podporu ostatních členů, čili neomezenou rozhodovací (pravo)moc 
, pak si to snadno sám "ohlídá", hlídat by tedy měla především dozorčí rada, ale
ta má v tomto modelu řízení ne příliš silnou pozici, ale možná to není jen modelem
řízení... 
A ještě k článku z ČBL: ČSSD a ODS si teď hraje na zodpovědné:
"nechtějí ve vedení firem své přátele..." (Joch) - oni už je tam totiž mají...
"chtějí, aby valné hromady byly v řádných termínech...." (Brůha) Když Blažek
potřeboval rychle nastoupit do teplárny, valná hromada se svolávala mimořádně a to v lednu
2007, aby mohl od února nastoupit... 
Je pravda, že je třeba se dívat do budoucnosti,
především je ale nutné řešit současný stav, navíc, kdo má čistou minulost, nevadí mu,
když do ní někdo nahlíží, jedno nelze oddělit od druhého, myslím, že jestliže je
plánován forenzní audit, někdo ví, proč ho chce, jak říkáte, necháme se překvapit, jen mi
nějak činí problém, nečinně přihlížet ...
Dozorčí rada má následující povinnosti:
Anonymní 2011-01-16 16:45:26

citace z Obchodního zákoníku:
Dozorčí rada
§ 197
(1) Dozorčí rada dohlíží na výkon
působnosti představenstva a uskutečňování podnikatelské činnosti společnosti.
(2) Členové
dozorčí rady jsou oprávněni nahlížet do všech dokladů a zápisů týkajících se činnosti
společnosti a kontrolují, zda účetní zápisy jsou řádně vedeny v souladu se skutečností a
zda podnikatelská činnost společnosti se uskutečňuje v souladu s právními předpisy,
stanovami a pokyny valné hromady.
§ 198
Dozorčí rada přezkoumává řádnou, mimořádnou a
konsolidovanou, popřípadě i mezitímní účetní závěrku a návrh na rozdělení zisku nebo
úhradu ztráty a předkládá své vyjádření valné hromadě.
Takže s plnou parádou má právo
nahlížet, kontrolovat, prověřovat no a pak také za vše odpovídá. takže pokud by někdo
chtěl vnímat roli p. Thomy a ostatních jen jako čestné funkce k posbírání požitků tak to
teda ani náhodou.   nejsem žádným příznivcem p. Blažka, možná se mohl pokusit
schovat, ale tak jak on, tak ani DR a představenstvo se své odpovědnosti nezbaví. 
víte skoro
to tak vypadá, že máte v rukávu nějaké hříšky. pokud ano tak by bylo dobré se pochlapit a
vytáhnout tu kartu. ostatně jde o peníze nás všech. na jedné straně mohlo dojít ke krácení
zisku - tím i dividendy a tím i příjmů města a na druhé straně se to mohlo projevit v ceně
tepla. samozřejmě v závislosti na výši toho hříchu
skvěle napsané
Tomáš 2011-01-19 11:35:00

Milá Pocahontas (nebo si toto jméno vypyůjčil muž?  ), tleskám a jásám nadšením.
Skvěle napsané, je vidět, že víte, o čem je řeč. Vzhledem k vlastní hluboké
insider-znalosti věci to velice doceňuji. Pište, máte o čem! Díky.