MAFIEvKRAVATACH.cz

Korupce vládne politice

Sunday, Sep 08th

Last updateSun, 12 May 2024 7pm

Radní Moravec se ostře opřel do organizace Islám v ČR nechceme.

Radní z HOPB Ing. Ivo Moravec se dnes ostře vyjádřil ZDE proti ohlášené demonstraci skupiny Islám v ČR nechceme v Českých Budějovicích, která proběhne tuto sobotu. V Českých Budějovicích je skupina IVČRN velmi silná, především díky spoluzakladatelům Doc. Mgr. Martinovi Konvičkovi PhD., Ing. Jiřímu Bartákovi a bývalé muslimce Pavlíně Bitarové. Na druhou stranu je v Českých Budějovicích poměrně silně zastoupena i pseudohumanistická scéna podporující svobodu vyznání bez ohledu na důsledky dané víry. Podle radního Moravce "složité věci nelze zjednodušovat, ani účelově převracet. Islám nerovná se terorismus".

Radnímu Moravcovi, jen pro osvětlení problematiky, proti čemu IVČRN bojuje, předkládám krátký výňatek z knihy Dr. Billa Warnera, jednoho z nejlepších světových odborníků na problematiku islámu. Kniha se jmenuje "PRÁVO ŠARÍA PRO NEMUSLIMY" (pro ty z vás, kteří mají o islámu jen malé povědomí, připomenu, že islám je společenským systémem zahrnujícím podrobný politický systém, náboženství a právní řád – šaríu. Islámské právo šaría nelze od islámu oddělit).

PRÁVO ŠARÍA PRO NEMUSLIMY, Dr. Bill Warner, strana 7 a 8:

"V souladu s právem šaría:

neexistuje svoboda vyznání

neexistuje svoboda slova

neexistuje svoboda myšlení

neexistuje svoboda uměleckého projevu

neexistuje svoboda tisku

neexistuje rovnost mezi lidmi – nemuslim, káfir, není nikdy roven muslimovi

 

 

neexistuje jednotná ochrana pro všechny lidi – spravedlnost je dvojí, jedny zákony platí pro muslimské muže a jiné pak pro ženy a nemuslimy

neexistují rovnocenná práva pro ženy

ženy mohou být fyzicky trestány

nemuslimové nemají právo nosit zbraně

neexistuje demokracie, neboť demokracie znamená, že nemuslim je rovný muslimovi

ústava státu je člověkem vytvořený dokument nevědomosti, džáhilíje, proto musí být podřízen právu šaría

židé a křesťané jsou dhimmí – třetiřadí občané

všechny vlády musí následovat právo šaría

na rozdíl od obecného práva, šaría není výkladová, ani nesmí být měněna

neexistuje zde zlaté pravidlo chování (tj. čiň ostatním, co chceš, aby oni činili tobě)."

 

strana 16 - 21

"BITÍ MANŽELKY

Ušlechtilý pohled islámu na ženy je uveden v jednom z veršů koránu:

Korán 4:34 Muži zaujímají postavení nad ženami proto, že Alláh dal přednost jedněm z vás před druhými, a proto, že muži dávají z majetků svých (ženám). A ctnostné ženy jsou pokorně oddány a střeží skryté kvůli tomu, co Alláh nařídil střežit. A ty, jejichž neposlušnosti se obáváte, varujte a vykažte jim místa na spaní a bijte je! Jestliže vás jsou však poslušny, nevyhledávejte proti nim důvody! A Alláh věru je vznešený, veliký.

 

ZACHÁZENÍ S NEPOSLUŠNOU ŽENOU

m10.12 Když si manžel povšimne náznaků neposlušnosti své ženy, ať už ve slovech, kdy mu chladně odpoví, přičemž vždy odpovídala zdvořile, nebo když ji muž požádá, aby s ním šla do postele, a žena oproti zažitému zvyku odmítne; nebo v chování, kdy si muž všimne averze vůči němu, když dříve byla laskavá a šťastná; upozorní ji, aniž by se jí vyhýbal nebo ji bil, protože žena může mít omluvu.

Varování může znít takto: „Obávej se hněvu Alláha, neboť mám právo tě vlastnit,“ nebo je možné vysvětlit, že neposlušnost ruší mužovu povinnost podporovat ji a dávat jí přednost před ostatními ženami, nebo lze ženě oznámit: „Tvá poslušnost je náboženskou povinností.“

Jestliže žena nadále vzdoruje, muž s ní přestane spát (nemá s ní sex) a odmítá s ní mluvit a může ji i uhodit, což znamená, že jí nesmí způsobit modřiny, polámat kosti, zranit ji, nebo způsobit, aby jí tekla krev. Je zakázáno ji udeřit do tváře. Muž smí ženu udeřit, je-li neposlušná jednou nebo vícekrát, ačkoli mírnější výklad říká, že ji nesmí udeřit, dokud se neposlušnost neopakuje.

Ishák 969 On (Mohamed) jim rovněž řekl, že muži mají právo nad svými ženami a ženy mají právo nad svými muži. Ženy se nesmí dopustit cizoložství nebo se vůči ostatním sexuálně projevovat. Pokud takto činí, budou umístěny do oddělené místnosti a  lehce zbity. Pokud se vyhýbají tomu, co je zakázáno, mají právo na jídlo a oblečení. Muži mohou některé věci zakazovat, neboť ženy jsou zajatkyně mužů a nedokáží se ovládat.

[Abú Dáwúd 11, 2142] Mohamed řekl: „Muže se nikdo nebude ptát na to, proč bije svoji ženu.“

[Buchárí 7,62,132] Prorok řekl: „Nikdo z vás by neměl bičovat svou ženu, neboť muž bičuje otroka a  zbývající část dne má s ženou pohlavní styk.“ Většina těchto lidí v pekle budou ženy.

 

POSTAVENÍ ŽEN

V právu šaría je neplnoprávné postavení ženy popsáno mnoha způsoby:

o22.1 Nezbytná kvalifikace být islámským soudcem je:

a) být svobodným občanem mužského pohlaví...

 

o4.9 Odškodné za smrt nebo zranění ženy je poloviční oproti tomu, jaké dostane muž.

 

[Buchárí 3,48,826] Mohamed se zeptal:„Nemá výpověď ženy, jakožto očitého svědka, poloviční váhu svědectví muže?“ Žena řekla:„Ano.“ Mohamed pokračoval:„Je to proto, že mysl ženy je méněcenná.“

 

l10.3 Muslimové rozdělují společný podíl tak, že muž dostane část, jakou dostanou dvě ženy.

Korán 4:11 A Alláh vám stanoví o dětech vašich toto: synovi podíl rovný podílu dvou dcer; atd.

 

Tento hadíth staví velbloudy, otroky a ženy za sobě rovné.

[Abú Dáwúd 11,2155] Mohamed řekl: Pokud se někdo z vás ožení nebo si koupí otrokyni, měl by říci: „Alláhu, žádám tě o to dobré, co je v ní a její povaze, kterou jsi ji obdaroval; uchyluji se k tobě před zlem, které je v ní a její povaze, kterou jsi ji obdaroval.“ Když si muž kupuje velblouda, měl by jej uchopit za hrb a říci to samé.

 

Ženy jsou podřadné mužům v inteligenci a náboženství.

[Buchárí 1,6,301] Během cesty na modlitbu, Mohamed prošel kolem skupiny žen a řekl: „Ženy, věnujte peníze charitě a nebožákům, protože jsem viděl, že většina lidí v pekle jsou ženy.“ Ženy se zeptaly: „Proč tomu tak je?“

Odpověděl: „Jste příliš sprosté a neprojevujete svým manželům žádnou vděčnost. Nikdy jsem se nesetkal s nikým, kdo by tak postrádal inteligenci, nebo byl tak neznalý svého náboženství jako ženy. Pozorný a inteligentní muž by mohl být mnohými z vás sveden na nesprávnou cestu.“

Ženy odvětily: „Co přesně nám chybí v inteligenci nebo víře?“

Mohamed řekl: „Není pravdou, že svědectví jednoho muže se rovná svědectví dvou žen?“

Poté, co ženy potvrdily, že má pravdu, Mohamed prohlásil: „To jen dokazuje, že ženy nemají dostatek inteligence. Není také pravdou, že se ženy nesmí během menstruačního cyklu modlit, ani držet půst?“

Ženy řekly, že v tomto má Mohamed také pravdu.

Poté Mohamed pravil: „To jen dokazuje, že ženy dostatečně neznají své náboženství.“

 

Svědectví ženy má poloviční váhu svědectví muže.

Korán 2:282 Vy, kteří věříte, dáváte-li úvěr dlužníkovi na lhůtu stanovenou, zapište to! Nechť písař to mezi vámi sepíše spravedlivě, nechť žádný písař neodmítne to napsat tak, jak jej tomu Alláh naučil, a nechť zapisuje, zatímco mu bude dlužník diktovat, a nechť bojí se Alláha, Pána svého, a nechť ničeho z  dluhu neubere! A  jestliže dlužník je choromyslný či slabý anebo nemůže sám diktovat, nechť diktuje jeho poručník, a to spravedlivě! A žádejte svědectví dvou svědků z mužů vašich, a nemáte-li dva muže, pak vezměte jednoho muže a dvě ženy z těch, které uznáte za vhodné svědkyně; aby, kdyby jedna z nich se zmýlila, druhá jí mohla připomenout atd.

 

POŠKOZENÍ ŽENSKÝCH GENITÁLIÍ, ŽENSKÁ OBŘÍZKA

Je nešťastné, že se termín obřízka používá jak pro odstranění mužské předkožky, tak pro odstranění klitorisu ženy. Jedná se o dvě naprosto odlišné věci.

[Buchárí 7,72,779] Mohamed řekl: „Těchto pět zvyků je typickým znakem pradávných proroků – obřízka, odstranění pohlavního ochlupení, zastřihávání knírků nakrátko, stříhání nehtů a depilace podpaží.“

 

Tento hadíth se zmiňuje o  obřízce ženských genitálií. Předpokládá, že muži žena jsou obřezáni.

[Muslim 003,0684] ... Abú Músá poté řekl: „Za jakých okolností je koupel povinná?“ Áiša odpověděla: „Zeptal ses správného člověka. Mohamed řekl, že koupel je povinná tehdy, když je muž ve společnosti ženy a jejich obřezané genitálie se dotýkají.“

 

Obřízka je součástí práva šaría. Překlad do angličtiny s doplňující poznámkou je zavádějící:

e4.3 Obřízka je povinností pro muže i ženy. U muže se obřízka týká odstranění předkožky penisu a u žen zahrnuje odstranění předkožky klitorisu (nikoli klitorisu samotného, jak někteří mylně tvrdí).

Arabský originál ve skutečnosti říká:

e4.3 Obřízka je povinností (pro každého muže i  ženu), jedná se o uříznutí části kůže u žaludu mužského penisu, ale obřízka u ženy znamená odříznutí klitorisu (to se nazývá hufád).

Tento úmyslně špatný překlad znesnadňuje pochopení práva šaría. Tento podvod se nazývá takíja – forma „posvátného klamu“.

V textu o bitvě u Badru je zmínka o zvyku odstraňovat klitoris:

I564 Hamza řekl: „Pojď sem, syne ženské obřezávačky.“ Řekl to, protože matka muže byla Umm Anmar, ženská obřezávačka (žena, která prováděla dívkám obřízku) v Mekce. Poté ho Hamza udeřil a zabil.

 

o12.0 TREST ZA SMILNĚNÍ

o12.6 Pokud je trest ukamenování, musí být ukamenováni, bez ohledu na počasí nebo na to, zda jsou nemocní. Těhotná žena nesmí být ukamenována, dokud neporodí a dokud je dítě nutné kojit.

[Muslim 017, 4206]... Za Mohamedem přišla žena a řekla: „Posle Alláhův, dopustila jsem se cizoložství (atd.). Když ji přivedli, měla s sebou dítě zabalené v látce a pravila: „Zde je dítě, které jsem porodila.“ Mohamed odvětil: „Běž a dítě koj, dokud budeš mít mléko.“ Když žena přestala kojit, šla za ním s dítětem, které v ruce drželo kousek chleba.

Žena mu řekla: „Apoštole Alláhův, zde je chlapec, kterého jsem přestala kojit, a  teď běžně přijímá potravu.“ Svěřil dítě jednomu z  muslimů a  poté oznámil trest. Žena byla vhozena do  příkopu o hloubce její hrudi a Mohamed lidem nařídil, aby ji ukamenovali."

 

Radnímu Moravcovi knihu PRÁVO ŠARÍA PRO NEMUSLIMY věnuji, aby se poučil a víckráte nemátl veřejnost nesmysly o tom, že "islám nerovná se terorismus". Islám využívá terorismus jako cestu seberozšiřování (v nemuslimských společnostech) a k upevňování svých krutých pravidel ve společnostech muslimských. Samotné slovo "islám" v překladu znamená "podrobení se". Islám svobodu odmítá, popírá a bojuje proti ní. Bojovat proti takové ideologii je nejen odvážné, ale zároveň šlechetné. Pokud radní Moravec pejorativně odmítá stoupnout si proti tomuto zlu, já naopak organizátorům demonstrace děkuji. Děkuji za sebe, za své přátele, za naše děti a především za naše ženy.

 

Ladisav Vrabel

 

 

 

 

--

Ladislav Vrabel